Bijdragen aan Groev

Structurele donaties

We vinden het geweldig als mensen ons blijvend willen steunen! Word jij ook vriend van Groev door maandelijks of jaarlijks te doneren? We blijven graag in contact met onze vrienden: onder andere via een mailing die jullie eens per kwartaal op de hoogte houdt van alles wat er gaande is binnen Groev. Daarnaast heten we onze Vrienden ook van harte welkom op de Groev concerten!

Helpende Handjes

Wil jij Groev graag helpen, maar zit een donatie er even niet in of wil je liever je talenten inzetten om ons te helpen groeien? Ook dat vinden we super leuk! Groev kan helpende handjes op veel verschillende manieren gebruiken. Ben jij bijvoorbeeld een held in marketing, heb je een stapel instrumenten liggen die je kwijt wil, of mogen we je af en toe eens bellen voor juridisch advies?

Omdat jij zelf het beste weet waar je goed in bent, nodigen we je graag uit om contact met ons op te nemen via contact@stichtinggroev.nl. Dan kijken we samen hoe we elkaar kunnen helpen onze talenten verder te ontwikkelen!

Ik wil de Groev nieuwsbrief ontvangen!