Workshops

Groev is gek op workshops! Tijdens één of meerdere bijeenkomsten gaan we met een groep aan de slag en maken we muziek. Het startpunt maakt niet uit, waar de deelnemers vandaan komen maakt niet uit, binnen een uur klinkt er muziek die swingt en groevt !

Groev Workshops zijn er speciaal voor zorginstellingen, scholen en iedereen die het leuk vindt. De workshops worden per situatie vormgegeven. Zo kunnen we kijken welke vorm het beste bij de deelnemers past. Groev komt met een bus vol met muziekinstrumenten en speelt in een ochtend of middag het dak er vanaf! Lijkt het je leuk als wij een workshop komen geven? Stuur ons voor meer informatie en een offerte een bericht.

Band in een dag

Bij de workshop ‘Band in de dag’ worden de deelnemers in één ochtend of middag omgetoverd tot echte muzikanten! Tijdens de workshop studeren de deelnemers een populair muziekstuk in op professionele bandinstrumenten. Met de muziek als leidraad werken de deelnemers aan vaardigheden zoals goed naar elkaar luisteren, instructies of tekens opvolgen en samenwerken. Aan het eind van de workshop klinkt er muziek waar iedereen onderdeel van is! De workshop kan afgesloten worden met een presentatie (bijvoorbeeld een optreden voor ouders) of een videoclip.

Cajon

De workshop Cajon groevt de pan uit! In een workshop van een uur leren de deelnemers dit Zuid-Amerikaanse slagwerk instrument bespelen en worden er meerdere ritmes ingestudeerd. De workshop Cajon is de perfecte energizer!

De workshop Cajon is geschikt tot 30 deelnemers.

Zing je blij!

Zingen is de natuurlijke booster van gelukshormonen; van samen zingen word je blij! Tijdens Zing je blij gaat een Groev muziekdocent samen met een groep deelnemers aan het werk als een echte vocal group. Er wordt door middel van herkenbare liedjes gewerkt aan professionele zangtechnieken. Bovenalles staat Zing je blij voor een workshop lang plezier!

Groev is gek op workshops! Jij ook? Vraag een op maat gemaakte offerte aan!