OEFENRUIMTE

Je kunt in onze loods terecht om te repeteren met je band! Gelegen aan de rand van het stadscentrum, naast station Rotterdam Noord en de naast de snelweg, is de Groev Studio goed bereikbaar. Door de oefenruimte te huren steun je Stichting Groev en kunnen wij nog meer muziek mogelijk maken voor muzikanten met een verstandelijke beperking!

Scroll naar beneden om de oefenruimte de boeken. Je kunt de oefenruimte boeken na inschrijving. Boek je voor de eerste keer? Dan ontvang je bij de bevestiging het inschrijfformulier. Inschrijven is gratis.

Je hebt beschikking tot zo’n 40 m2 ruimte die flexibel in te richten is. Perfect om te repeteren of om een voorstelling in elkaar te zetten!

De oefenruimte is voorzien van backline:

→ Yamaha akoestische staande piano
→ Yamaha Stagepass 6 kanaals versterker, eventueel met subs
→ Microfoonstandaards
→ Fender Rumble 100 watt basversterker
→ Peavey Bandit gitaarversterker
→ Latin Percussion Conga’s
→ Pearl Export drumstel
→ Shure SM58 microfoons (in overleg)

Tarieven
Het gebruik van de Groev Studio kost €45,- voor 3 uur. Wil je korter of langer repeteren? Laat dit dan weten in de opmerkingen! Je kunt per factuur of via iDeal betalen.

Als je de studio aansluitend op andere activiteiten boekt kun je het vierde uur voor €5,- repeteren.

Wil je als organisatie de ruimte huren? Neem dan contact op voor de mogelijkheden.

Reserveren

Scroll naar beneden voor beschikbaarheid.

Beschikbaarheid

Groev is geopend tot 22:30. Vraag naar de beschikbaarheid als je langer wilt repeteren.