Samenwerking Groev & BONT

Groev werkt samen met Stichting BONT! Elke dinsdagmiddag volgt de Muziek Club van Stichting BONT muziekles in de Groev Studio. Deze BONTe band Groevt de pan uit! De Muziek Club speelt verschillende instrumenten en leert verschillende soorten muziek spelen. We werken aan muzikale vaardigheden, samenwerken & spelen, naar elkaar luisteren, zelfstandigheid, zelfvertrouwen en sociale vaardigheden.

Stichting BONT maakt werken, logeren en beleven onder begeleiding mogelijk voor jongeren met een ernstige tot matige verstandelijke beperking. Het unieke aan BONT is dat de begeleiding en organisatie volledig bestaat uit studenten en young professionals, waardoor er voor de jongeren en begeleiders een wederkerige relatie ontstaat.

Kijk voor meer informatie over Stichting BONT op www.stichtingbont.nl.

Type je zoekwoorden hierboven en druk op Enter om te zoeken. Druk ESC om te annuleren.